Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 26 augusti 2016

För nyttigt

Efter onsdagens tunga runda kom jag
på att jag nog ätit för lite kolhydrater.
Jag saknade helt energi!


För lite kolhydrater gör dig inte bara
dum i huvudet, du blir fort trött också!


Undvika "onödigt socker" är kanske ett
nödvändigt ont.  (särskilt efter semestern)
Men idag är det fredag och då är det alldeles
NÖDVÄNDIGT!


Fredagsfikat innehåller inget onödigt socker...


Men i övrigt är det fokus på rätt kost,
träning, återhämtning och sömn.


"Äta, sova, träna, skita",
som sonens fotbollstränare sammanfattade det.


Förra fredagen införde jag sopp-fredag.
Men det avvecklar jag tillsvidare.


Men en nybakad fralla skulle jag kunna ta!



Inte OK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar