Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 4 augusti 2016

Speed-turism

Speed-turister hinner se lite mer,
lite snabbare... Vi växlade upp ett
snäpp ytterligare idag, i vår ambition att
se maximalt av Alperna i Gasteinerdalen
(och få valuta för vårt 2-dagars liftkort).

Topp efter topp avverkade i toppen väder!

2 cyklar hyrdes och ytterligare 2 höga
berg på dryga 2000 meter "bestegs".

Hyr man cykel i en halv dag,
så låter man den rulla...
(ner, ner, ner, nerför backen ner!)

Så vi delade upp oss i 2 team för
att hinna med dubbelt så mycket!

Spegelsjön levde upp till sitt namn.

Jag gick barfota runt,
så som rekommenderat!

Hann pusta en stund, innan det
var dags att ta mig ner för berget.
På cykel!!! och vidare till nästa!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar