Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 18 september 2016

Äta bör man!

Det serveras mycket mat
i den sista uppförsbacken!

Inte så dumt alls!

Har inte gjort annat än
lagat mat och ätit i helgen...

Grillat, (bön)pasta, spenat, rödbetor... Proteiner på längden, bredden och tvären.

Tillagat på grill, i ugn eller i lergryta.

Kolhydrater i mängder.
I brist på vaniljsås äter
man äppelkladdkaka...

Aktiv vila: (simning och yoga),
städning av hela huset är bra för
hela kroppen (och sinnesfriden...)

Observera att det är
"Husets vita" som serveras,
alla dar i veckan...

...i knappt en vecka till!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar