Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 21 september 2016

Lätt packad...

... trots en "vit månad"...


Allvarligt talat.
Det råder packhysteri.
Yes. Packzilla is in the house!


Istället för att tänka på start och målgång,
framgång, motgång, eller rent av undergång
(jag gör detta bara EN gång) så lägger jag mycket
tid på att fundera på saker som jag kan kontrollera.


Det viktigaste när man ska springa ett marathon
är väl ändå att man har en matchande outfit?
Det är ju en viktig dag menar jag!
Once in a lifetime!

Just nu lutar det dock åt att jag INTE kommer
att använda kläderna som matchar mina skor!!?
(outside my comfort-zone...) utan en Sverigetröja
och (såklart) mina supporterande kompressionstights.


Så längde kläderna håller hela vägen...


Det ÄR dyrt med weekendresor...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar