Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 18 september 2016

Mental uppförsbacke!

En vecka till dagen D!
En sista mental uppförsbacke fram till start!
I ett år har jag haft ett enda fokus:
Att ta mig till start!


Nu är det hög tid att börja tänka mer
på hur f-n jag ska ta mig i MÅL?
("tänkte inte på det...")


Det är ju vid starten det (roliga) börjar!


Dessa sista veckor av vila och uppladdning,
var inte riktigt så roliga som jag trodde...
Ju mer jag vilar, desto mer känner jag mig
som en orkeslös, fet, stel, gammal kärring.



"Det är svårt att toppa formen,
men det går lätt att tappa den."
Ibland känns som att jag tappat både formen,
orken, tron, hoppet och kärleken. (abstinens?)



Måste fortsätta med att mata hjärnan med positiva
tankar och magen med mycket kolhydrater, äta
vitaminer & mineraler och hoppas på att det stärker
immunförsvaret att stå emot negativ energi!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar