Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 5 september 2016

Perfect yoga flow?

Jag har ju sagt att jag ska byta
ut jogga mot yoga - "sen",
(inte långt kvar nu!)

Men jag har provat på yoga några gånger redan!
(hemkörd, gratis youtube-variant...)
Förbereder byte av ett missbruk mot ett annat...
(summan av alla laster är konstant...)


Perfekt som "återställare" också,
efter en överdos av löpning!


Jämför man mig och mina rörelser med instruktören
i youtubeklippen så finner man dock fler än 5 fel...
(och då menar jag inte att hon befinner sig på en tropisk
strand och jag är hemma i ett dammigt vardagsrum...)

Det fattas nog lite övning,
innan jag får till "the perfect yoga flow"!


...go with the flow...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar