Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 9 oktober 2016

Frukost-jogg

Jag kunde ju inte undvika löpningen
hur länge som helst... (nästan 2 veckor!)
Trots det, ingen abstinens (???),
kicken från Berlin satt väl fortfrande i...

Så igår förmiddag åkte vi till
Skatås, för en "frukost-jogg".

Precis som jag misstänkt,
kändes det tungt att komma igång.

Fotot på mig ljuger...
Det är inte så lätt som det ser ut!
Bilden när jag springer är fejk.
I högsta grad tillrättalagt för att
passa på (o)sociala medier...

Den togs efter bara 2.5 km
och jag var dödstrött...

Efter 9 km däremot, då ökade jag!
Tar ett tag för mig att komma igång!

Spurtade i "mål",
ca 11.5 km fick räcka!

Jag tränar ju inte inför något särskilt.
Irrar bara omkring, utan mening eller mål...

Ganska skönt ändå,
att kunna stryka "måste" och "borde"
ur ordlistan, när det gäller löpningen
och "just run for fun".









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar