Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 19 januari 2017

Disney Princess on Ice(bugs)!

Jag ljuger inte när jag säger att jag
sprang på "rosa moln" i tisdags.


Däremot den som säger att löpning är en
billig sport: "allt man behöver är ett par skor".


Han har ju inte fattat vad det handlar om!


Man behöver definitivt fler än ett par skor.
(och antalet tights ska vi inte ens gå in på...)


Så jag har INVESTERAT i ett par Icebugs!
Jag SPARADE faktiskt 800 kronor...
(varav jag direkt köpte ytterligare ett par tights för 399:-)


Kommentarer som
"vad ONÖDIGT, NÄR ska du använda dessa"
lät jag passera. Hallå! Vi bor i Göteborg.
Vi har 10 månader med temperatur runt
"nollan" och 100% risk för halka!


Det grämde mig när jag tittade ut och det
"bara" var slaskigt och blött. Inget vidare
väder att ge sig ut med sina nya fina skor...


Så gissa om jag blev glad när det faktiskt
var riktigt isigt och halt på många ställen!!?


Jag kände mig som en riktig
Disney Princess on Ice(bugs)!

My new BFF?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar