Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 14 januari 2017

Party is in the house!

På tal om full(måne) och partyn...


Sprang förbi mina gamla hemkvarter
när jag tog min sista löprunda för 2016.


Luleå.
Björkskatan, Väderleden 9, våning 5.
Studentkorridor...


Det var (andra) tider det!
Innan sociala medier fanns...
Man BEHÖVER inga sociala medier när
man bor 6 studenter med ett gemensamt kök...
Det var bara att "gilla" läget!


Fick precis en panikåldersattack när jag insåg
att det snart är 25 år sedan jag flyttade därifrån...


Att huset står kvar!!?
Blir kanske K-märkt snart?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar