Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 5 februari 2017

Alternativ underhållning

Nu har det dragit igång igen!
6 veckor med vin, kvinnor,
schlagerbögar och sång.

Mellofesten!

Men jag väljer alternativ underhållning i år.
Lillekärrshallen istället för Scandinavium...

Handbollscafe, kaffe och kakor en
lördag kväll, istället för chips och vin.

Men jag är inte bitter (biter ihop)...
En delfinal kan ju vara...urtråkig...
jättetrist... sällan alldeles underbar...

De två kommande lördagarna sitter vi i bilen. På väg till -och från- skidsemestern.
Så skyll inte på mig när "fel låt" vinner!

Men förhoppningsvis får jag en
"andra chans", då hoppar jag
nog på schlagertåget igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar