Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 1 februari 2017

Bytt är bytt

Förberedelserna för att packa in familjen i bilen
och åka till Alperna för skidsemester pågår!


Det mesta i planeringen inför sportlovet är på spår.


Verkstadstid för hjulskifte till dubbfria vinterdäck är
beställt. (för nya bilar har tydligen ingen domkraft???)


På tal om nya bilar så ska vi inte bara byta däck
utan även bil. Men den nya bilen kommer vecka 10.
Så detta blir "den sista långfärden" med vår sista V70...


Ska dansa en "snödans" så att det snöar ordentligt
i Österrike - fram till och med nästa fredag.
Sen blir det soldans och pjäxdans!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar