Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 7 februari 2017

Sovmorgon!

Att snooza eller inte snooza?
Det är ingen fråga för oss som har en
9 kronors väckarklocka från IKEA...
Ska man snooza,
så måste det vara minst en timma...


Jag vaknade till i morse och trodde det var morgon,
men efter att ha tittat flera gånger på klockan,
så kom jag fram till att den bara visade halv 4.
Inga problem att somna om!


Så.
Idag blev både "sovmorgon"
OCH en tidig löprunda!


Löparklockan har mycket större känslighet.
Den mäter sekunder och de tickar allt
snabbare för varje avverkad kilometer.
Bra om man vill springa länge,
men inte lika bra om man vill springa fort...

Tiden den stannar... inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar