Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 5 mars 2017

Spårat ur?

"Kom och kör Vasaloppsspinning"
sa dom. "Det blir roligt" sa dom...

Så nu laddar jag om för 9 mil på
en j-a spinningcykel... Skjut mig!

Jag är mycket ekonomisk.
Därför vill jag ha valuta för pengarna
jag lägger på mitt träningskort...

Minst 2 gånger i veckan
"måste" jag gå till gymmet.

Men...
Vasaloppsspinning?

Det lät ju så mysigt...
Jag hörde bara "vasalopp" och
"blåbärssoppa", sen slutade jag lyssna.

Det ska jag nu straffas för,
i 4 dryga timmar.

Jag lär ju få stå upp och jobba
de närmaste dagarna...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar