Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 8 maj 2017

Armar uppåt sträck...

...knäna böj!


Att Tabataträningen uteblev igår
innebar inte att pulsen gick ner.
Körde en högintensiv slutspurt av
den påbörjade städningen istället.


Färdig blir man dock aldrig...
Inte konstigt att jag tycker det är tråkigt.
Man går aldrig i mål och inga medaljer delas ut...



Jag gjorde mig så lång som möjligt för
att hänga upp gardiner och sen kröp jag
på knä och skurade avloppet i duschen.


Armar uppåt sträck - knäna böj!
Enmiljontvåhundtrettifyratusenåttahundranittitvå repitiotioner...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar