Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 9 maj 2017

Den som SPAr han har!

Jag har sagt det förut
och jag säger det igen!
Att träna på en anläggning som är en del
av ett SPA är ren och skär Var.Dags.Lyx!

Igår, måndag=bästada'niveckan =>Body Balance.
Balsam för kropp och knopp!
Alla kända och okända kroppsdelar,
invärtes och utvärtes: Böjs, sträcks och töjs.

En utmaning för bade muskler och balans!

Avslutas med meditation. (läs: power nap...)


Som grädde på moset igår:
REA i deras smyckesshop!

Oh yes! I'm worth it!
100 spänn... Så billig är jag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar