Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 3 maj 2017

Det finns inget "dåligt" väder...

Så lång och kall som den här "våren" varit,
så har jag lidit i min vårjacka som jag började
använda när det enligt almanackan* blev "vår".


Men nu är det slut med det!


Jag har köpt en tunn dunjacka,
som jag tänker använda året runt!


Nu har det visserligen varit några varma sköna dagar,
men det är fortfarande kallt på mornarna!


På frågan "vad kostade den" så är svaret:
"Det var 40% rabatt..."


Ser fram emot att slippa frysa på midsommar...


*inte konstigt att man tar fel på vilken (födelse)dag det är,
när man inte ens kan ana att det redan är maj...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar