Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 10 maj 2017

Fritt inträde!

Var.Dags.Lyx finns ju även att tillgå helt
gratis*, precis utanför ytterdörren också!


Om inte tröskeln är för hög,
så är det "fritt" inträde till "utegymmet".
Öppet 24-7!


Jag föredrar tidiga mornar.
Men - man kan ju även välja kvällspasset.


Intensiteten väljer man också helt själv.
Om man inte möter någon,
för då måste man försöka se "pigg" ut...
Eller låtsas som att man vilar mellan intervaller!


Däremot kan vädret överraska.
Igår blev jag överraskad av ännu en morgon med nattfrost...
Tur att ullunderstället ännu inte har lagts på vinterförvaring.
(understället och dunjackan får nog vara framme till midsommar...)


Jag ska inte sticka under stol med att jag inte
precis dansade ut genom dörren klockan 05.30,
men efter 10 km var jag rejält mycket piggare.


...och mycket nöjd med att få ännu en "ledig" kväll!




*nästan "gratis" -
om man bortser från inköp av nya skor och kläder...





Gratis inträde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar