Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 19 maj 2017

Startklar!

Tjoho! Startklar!


Såååå redo... 2 år sen sist!
Men nu ser jag fram emot att ta mig till start!
...och förhoppningvis också välbehållen över mållinjen...


Mycket snack om Varvet "överallt".
HUR
ska man träna, äta, dicka, sova, (över)leva sista dygnen?
Ska man vara krass,
så kanske man skulle tänkt på det liiiite tidigare.
Nu börjar det bli väl sent att göra något åt formen...


Nummerlapparna är hämtade!

...å lite nya träningskläder följde med "på köpet"...
Hade skavsår, ont i benen, vader, fötter, liktorn,
blånaglar efter ett snabbt varv på mässan.
Precis som det ska va'!





2117 of Sweden till mässpris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar