Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 17 juni 2017

Flygfärdig!

Önskar man var 14 igen och fick åka på
handbollsläger med laget till Kroatien...

En vecka på all-inclusive resort.
Sola, bada, träna. Ingen pina colada...
Då blir det hemfärd med första bästa flyg!

På min tid fick man åka en helg till
Boden och bo på militäranläggning...

Resan har börjat bra.
Vi har fått en SMS-rapport från
flygbussen på väg mot hotellet.
Hon hade blivit uppgraderad och fått flyga businessclass. Blivit serverad frukost!

Tack till alla sponsorer som i 6-7 år
köpt lotter, NewBody, kakor och
bekostat denna lyxresa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar