Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 12 juni 2017

Release me!

Måndag...

Hade nästan glömt att det är bästa da'n i
veckan! Lite "helgen var alldeles för kort"
seg på jobbet. Men timmarna rusade iväg.

Var lite tveksam inför dagens pass
- Body Balance. Det var ny release...
Dvs nytt pass, ny musik.
(ändras var tredje månad)
Och vad tycker vi om förändringar?
Just det: "Det var bättre förr".

MEN! Vad händer?
Jag älskade passet från första stund!!?

Den som komponerat det, måste ha
tittat på mig och sett vad jag behövde.

Mycket stretch för vader, baksida lår
och nacke/rygg. Ja tack! Balansövningen
krävde inte att man skulle vara en prima ballerina och man behövde inte ställa sig
i brygga! Efter genomfört pass - inklusive obligatorisk power nap - kände jag mig
piggare än på flera da'r!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar