Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 1 juni 2017

Tungt

Hur kan 8 km "lätt" jogg kännas så tung?

Men just nu är jag rätt nöjd
att jag sprang i morse, innan jobbet.

Kanske inte helt friskt, men jag hörde
hur göken gol i alla vädersträck,
så jag är inte ensam om att vara "koko".

Visste att det skulle bli en "tung" dag
också. Begravning för en fin vän och
kollega. Stämningsfullt i en liten kyrka.

Är lite uttorkad just nu. Det behövs bara
lite klockringning, så öppnas kranarna...

Hon fick en solig sista dag på jorden.
Men prästen lovade att Gud ser till att
alla dagar i himmelriket är fantastiska.

Det måste betyda att det finns en
grym outlet shopping också!
Det kommer hon att gilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar