Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 8 augusti 2017

Välkommen hem!

Landat hemma (nästan) utan
jetlag sedan ett par dagar.

Tackar hustomten för att blommorna
är finare nu, än innan jag åkte!

Men jag har varit på Plantagen och
handlat lite nya att ta död på...

Efter att ha tvättat och packat upp blev
det tydligt att jag behövde mer galgar.

Himla konstigt,
för jag har inte handlat något!!?
Ok, lite, men bara en kofta, en
klänning, en bikini och ett par skor...

Så nu ägnar jag det sista dygnet på
semestern till en välbehövlig utrensning!
Så, se upp! Allt som inte matchar in,
eller som jag tröttnat på, åker UT!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar