Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 2 oktober 2017

En hel massa kul

Minglade några timmar på bokmässan igår bland
en massa böcker, folk, författare och kändisar!


Missade tyvärr den "Happy Hour" då inträdet var lite lägre.
Sen var det ju inte direkt gratis att gå runt där inne heller...


Hamnade i tillfällig energisvacka men
kom igång med hjälp av kaffe och bulle.
Fick några böcker signerade.
Köpte några presenter/julklappar!
(för att kompenser mitt dåliga samvete...)


Med mitt dåliga lokalsinne blev det några varv...
För varje varv hittade man något nytt,
men det var LÖGN att hitta tillbaka till det
man spanat in från början och ville se igen...


Det kostade några hunda bara att ta sig UT.
För då hittade jag fler nya montrar
med diverse roliga pennor och prylar.


Det var ju riktigt kul!
Tror inte jag varit på bokmässan sen 1999...
Nu hoppas jag att det inte dröjer ytterligare
18 år (!!?) tills jag går på bokmässan igen!





En salig blandning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar