Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 7 oktober 2017

Mid season - sälj

Oktober???

Det var ju nyss sommar?

Eller, ok, det var inte länge sen vi gick runt och trodde/hoppades på att sommaren skulle komma... I år har vi istället fått uppleva dagar med fyra årstider innan lunch!

Igår var det frost på morgonen och sol ”varmt” och blå himmel på dagen. Rattmuff, dunjacka och full stolsvärme behövdes inte längre när man åkte hem från jobbet...

Idag var det 50 nyanser av grått - igen...  

Inte särskilt upphetsande - om man inte gillar städning! 

SOM vi har röjt. 

När man tar av sig ”skygglapparna” (som man har på sig för att behålla förståndet) finns det lite att göra... plocka, plocka, skrubba, skrubba, damma och TVÄTTA! 

Ju mer prylar man har, desto mer har man att göra. Helst skulle man ha en

”mid-season sälj ut skiten - megaloppis”

några gånger per år... 

Men nu börjar här bli beboeligt igen.

Och en bit pizza satt fint!

Städning suger...

Kanske fortsätter lite till imorgon.

...men på måndag åker skygglapparna på igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar