Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 11 oktober 2017

Over and Out(fit)

TOTAL panik råder - som alltid när jag
ska packa och lämna den trygga vardagen!
Men. Jag börjar landa i mina förberedelser.
Det mesta är klart inför starten på söndag.


Har bara* köpt (2 par) nya strumpor, keps
och ett linne (resten är sen gammalt...)


Köpte ett linne som ska hjälpa mig att hålla fokus.
När jag tänker "vad f-n håller jag på med?"
ska texten på linnet påminna mig...


"Fortsätt springa, fortsätt springa!"


*Ok, inför RESAN har jag köpt:
Bikini, en extra bikinitop, strandkjol, linne,
flipflops, blus som ska framhäva MEDALJEN,
ett par löparskor (för frukostjogg och kultur-turism)
och några hyll-meter vitaminer från apoteket...

1 kommentar: