Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 3 december 2017

Degdag

Steg upp halv 6 (tidigt även för att vara jag) igår morse. Vaknade av att min ”lilla” son steg upp för att äta frukost och åka till gymmet... 

(i hans ålder hade det kanske varit mer ”normalt” att komma hem vid den tiden...)

Ville ju hinna träna innan han skulle vara på sin gymnasieskola på ”öppet hus”. Men det var inte så dumt, för då hann jag baka frallor innan frukost!

Idag blev det också en ”degdag”, efter 18 tunga km och lite shopping. Noterat: Body Pump (glögg, vin och sen middag) dagen innan gör inte löpningen lättare... 

Årets första lussekatter blev goda, men inte så ”Instagramvänliga”. Pepparkaksdegen var god - men dryg... Tar aldrig slut... 

Nästa år får det räcka med en halv sats!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar