Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 13 mars 2018

Fulladdat program

Inne på 4e dagen av ömmande vader...
Respekt till alla ”steppare” där ute!
Jag hade underskattat step
(och överskattat min egen förmåga...)

Nu ska jag inte göra om detta misstag,
att boka in mig på okända pass som ger
oväntade resultat och långvarig träningsvärk...
(men den afrikanska dansen MÅSTE
jag testa vid tillfälle...)


Men.
Efter gårdagens hemmakväll är jag fulladdad!
(av statisk elektricitet från fleecefilten?)


Vilan gav en massa energi som kom till
användning för att skapa en träningsplan
(vi får se hur väl den följs...)
med en mix av (välbeprövade) pass!
En påse ”gott och blandat” med bara det godaste
och utan den där lakritsen som man inte gillar.


Som grädde på moset och socker på jordgubbarna
tillkommer att jag behöver få lite spring i benen också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar