Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 14 mars 2018

Slutet gott!

Jag har inte varit riktigt överens med den här dagen (inte ens om VILKEN dag det varit, jag har trott det varit både torsdag och måndag...) inte varit på humör (inte direkt ”dåligt”, men inte så bra) Tur (för alla...) att man kan stänga in sig i sin bubbla, med musik i öronen!

Jag har legat lite ”efter” hela dagen. Började med stillastående bilkö på väg till jobbet. 

Inte för att det lockade jättemycket att komma fram... Men man vill ju komma i tid. Även om Globala möten är inte någon humörhöjare... 

Precis när jag skulle gå på lunch och värma min matlåda, kom jag ihåg att jag inte hade någon låda med mig... Tuffa bud i I-landet!

Tröståt pulled pork och pommes. 

En lunchpromenad var dagens första ljuspunkt, i SOL!!!??? Arbetsuppgifterna lockade inte nämnvärt, fast det fanns många olika att välja bland. (Gott och Blandat, men bara de hårda lakritsbitarna kvar...) En fruktstund med -utan tvekan- VÄRLDENS bästa kollegor räddade eftermiddagen! Herregud. Vi borde starta en pod och göra viral succé!!!

Sen försökte jag jobba ”klart” (eller i alla fall knyta ihop de lösaste trådändarna, så att jag hittar rätt början i härvan imorgon...) Stack till träningen 5 minuter senare än jag planerat, glömde mitt mellanmålsägg i kylen. Suck!

Inga lediga löpband på gymmet! Höll på att slå ihjäl mig när jag klev upp på en x-trainer utan att hålla i mig. Började trampa och hade fortfarande ont i vaderna!? (say no more step)

Men tillslut blev ett ett löpband ledigt. Plötsligt vände det! Jag gjorde det planerade passet med ”långa intervaller”!!! 

Hann precis byta om innan det var dags för dagens bonus och belöning. 

Body Balance = Body Balsam

(Hade jag inte legat 5 minuter ”efter”, så skulle jag ha hunnit duscha som planerat också...)

Som grädde på moset, så var det min favoritledare Lotta, som hoppade in och ledde klassen! När vi landade i sista positionen ”Happy Baby” hade jag äntligen kommit ikapp dagen! Lycklig som ett barn!

När jag kom hem och ätit middag fann jag ett sista tydligt tecken på att det har vänt!

Slutet gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar